Zwroty i reklamacje
Jeżeli chcesz zwrócić towar, odeślij go w ciągu 14 dni, licząc od dnia odebrania paczki, na adres: Księgarnia Jack ul.3 Maja 49A, 43-450 Ustroń z dopiskiem "Zwrot".
Nie przyjmujemy paczek wysłanych do naszego magazynu za pobraniem. Koszt odesłania produktów ponosi kupujący. Gwarantujemy zwrot wszystkich poniesionych kosztów zamówienia (w tym kosztów dostawy) w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki ze zwrotem do naszego magazynu.
Do odsyłanego towaru prosimy o dołączenie przesłanej wraz z produktami paragonu (wystarczy kopia) oraz wypełnionego formularza odstąpienia od umowy.
W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
W przypadku zgłaszania reklamacji prosimy w pierwszej kolejności o kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
mailowo: biuro@jack.pl
telefonicznie: +48 783 999 737 (telefon czynny od poniedziałku do piątku 09:00-17:00)
w celu określenia przyczyny i rodzaju zgłaszanej reklamacji. Konsultant ustali z Tobą sposób zwrotu reklamowanego towaru. W uzasadnionych przypadkach towar zostanie od Ciebie od razu odebrany przez kuriera, zamówionego na nasz koszt. Prosimy o nieodsyłanie towaru bez wcześniejszego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
W przypadku wadliwych lub uszkodzonych towarów gwarantujemy wymianę na pełnowartościowy egzemplarz na koszt jack.pl lub zwrot wartości produktu wraz z kosztami przesyłki.
Pamiętaj:
Zgodnie z dyspozycją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. poniżej udostępniamy łącze elektroniczne do platformy ODR: ec.europa.eu/odr Platforma ODR stanowi m. in. źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i konsumentami.
Niezależnie przypominamy, że adres poczty elektronicznej, pod którym mogą się Państwo z nami kontaktować to: biuro@jack.pl
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta +48 783 999 737